Thursday, July 10, 2008

I'm a great programmer

Lupe nak citer...Awa dari smalam dah kena transfer gi wat keje kat TNB rebung tu. I'm officially left alone here with kakaks and abangs yang suka menyakat...hahah...but dah second day macam ni dah okay la. Smalam lagi lonely giler...aku dok mengadap skrin pc jer. Macam nak termasuk aku kat dalam pc tu.

And mission aku untuk belajar and cuba buat graph guna php and Access da berjaya!! Yay!! Aku happy and bangga giler ni. Baruuuuu jer siap. Tapi my work has just began...not ended ye. This is just testing using FusionChart's database, not the real project. Tapi best la dapat FINALLY figure out all these programmingkinimajigger. Lega giler! Bangga pon ader gaks coz aku tak penah jarang-jarang dapat run program dengan jayanya. WOoooooooooHoooooooooo!

Ok lah aku stop kat sini...adush gatal tul lah kaki aku kena gigit nyamok yg bongok. Hari2 kaki aku jadi mangsa! Bawak spray nyamok kang, baru tau...

Hehe enjoy music!


Edit: Aku lupa nak gitau (lupa lagiiii), yang aku kena take over keje JPS Awa sebab dia dah jaga projek TNB. So sebab tu la aku kena wat graph tu. Aku kan da penah citer yang aku amek projek DMS company, tapi skang aku kena jaga dua2! Mampos pale otak udang kering tul lah...ok I shaddap now.

Yang penting aku cuba and be confident and happy..

No comments: