Saturday, January 31, 2009

picture updates

Picture time!!!

My outing with Dee n Jerm!! Background yg menggelikan...haha. Fun nite, saw a muvi and makan ayam!:


Me n Jerm yg sepadan tanpa dirancang :P



Ayam yg dimakan pada malam tersebut:




Hadiah bday dari mak...tu pun gi pilih kat shop haha :)



My first handbag and first skirt ever! (well, maybe not ever, coz I think I wore skirt when I was little!)


Pic of my handbag taken at Kenny Rogers. Patutnye amek gamba fud...apolah aku ni



Pesta posing aku n handbag!



Semua ni amek mase abis shoping...bukan mase shoping!



Ni da dalam bilik...hoho


Ni lil bro aku, Syafiq aka Bubble. Dia pun nak amek gambo gak...coz die lagik camwhore dari aku hohoho






And lastly, my cats!!


My little tiger, Baby:



My grumpy ol cat, Abu aka Pak Abu:





p/s: Wah penat betul post gambo2 ni ye? Berpeluh2 aku dibuatnye.. Well that explains why I didn't do this more often!! :P

1 comment:

Azma Alina said...

wah! best dat nite. nnti gi pD pulak bbq! heheh. kamu wajib join! :) cute la kite dalam pix tu bender! heheh